De mange mobilkunder fra Alka Mobil bliver nu en del af Call me, Norlys’ lavprisselskab, som dermed når op på over 350.000 kunder.
Opkøbet, som Call me foretog i april, bliver nu synligt for Alka Mobils kunder, der vil opleve Call me som deres nye mobilselskab, men beholder samme vilkår, telefonnumre og adgang til Telia Danmarks netværk, der for nyligt blev kåret som Danmarks bedste af analysefirmaet Umlaut.
Eva Lundgren, brand- og marketingdirektør hos Norlys, udtaler: “At vi nu har over 350.000 kunder viser styrken af Call me som brand i lavprissegmentet. Vi ser frem til at bygge videre på dette momentum.”
Alka Mobil-kunderne får samtidig flere fordele hos Call me, herunder ekstra EU-data og adgang til det fulde produktudvalg, som bl.a. omfatter 5G-internet, smartphones og mobiltilbehør. Denne integration sker parallelt med Norlys’ større planer om at rebrande Telia Danmark til Norlys i 2025, mens Call me fortsat vil fungere som et selvstændigt brand under koncernen.