Forside * Featured

Sonos app-problemer sætter nye produkter på pause

-
Foto: recordere.dk

Sonos forsinker to nye produkter i jagten på at løse den mangelfulde og fejlbehæftede app

Sonos har holdt regnskabsfremlæggelse, og i den forbindelse løftede Sonos’ CEO Patrick Spence lidt mere af sløret for nær fremtid. Det skriver The Verge

Patrick Spence fortalte bl.a. at de nye Ace-hovedtelefoner fik en stærk start og var med til at anspore en “omsætningsvækst på årsbasis”, der overstiger virksomhedens forventninger.

Annonce:

Men den succes “overskygges” dog af vedvarende problemer med den redesignede Sonos-app. Det betyder konkret at de nu har valgt at udskyde to hardwareudgivelser, som oprindeligt var planlagt til her senere på året. I stedet sættes alle sejl til for at løse app’en.

“Jeg vil ikke hvile, før vi er i en position, hvor vi har løst problemerne, og hvor kunderne igen er vilde med Sonos. Vi mener, at vores fokus skal være på appen frem for alt andet”, lød det fra Spence, som fortsatte:

“Det betyder, at vi må udskyde de to store nye produktudgivelser, vi havde planlagt til 4. kvartal, indtil vores app-oplevelse lever op til det kvalitetsniveau, som vi, vores kunder og vores partnere forventer af Sonos”.

Et af de to produkter han omtaler er formentlig deres næste flagskibssoundbar med kodenavnet Lasso, som The Verge afslørede detaljer om i sidste måned.

Se også: Læk: Sonos næste topmodel soundbar kodenavn Lasso

 

Annonce:
Her på recordere.dk elsker vi en god dialog. Blot det holdes i en pæn tone, uden personhetz og indenfor emnet. Tak fordi du bidrager positivt. Kommentarer modereres.