Forside * Featured

Sonos CEO beklager ny app og lover forbedringer

-
Foto: Shutterstock.com

Sonos lancerede en helt ny version af deres app i maj, men den blev hurtigt mødt med kritik fra brugerne. Siden da har virksomheden lyttet til feedback og foretaget forbedringer. Nu har Sonos’ CEO, Patrick Spence, sendt en e-mail til kunderne, hvor han undskylder og præsenterer en detaljeret tidslinje for kommende forbedringer.

Patrick Spence skriver i mailen

“Vi udviklede den nye app for at skabe en bedre oplevelse, med muligheden for at drive mere innovation i fremtiden, og med viden om, at den ville blive bedre over tid. Men siden lanceringen har vi fundet en række problemer. At løse disse problemer har forsinket vores oprindelige plan om hurtigt at integrere manglende funktioner og funktionalitet.”

Annonce:

Spence fortsætter med at forklare, at Sonos siden 7. maj har udgivet nye softwareopdateringer cirka hver anden uge, som har tilføjet funktioner og rettet fejl. De detaljerede oplysninger om, hvad der er blevet udgivet, kan findes i udgivelsesnoterne for Sonos softwareopdateringer.

Nu præsenterer Sonos så en tidslinje frem mod november, hvor de fortæller hvad opdateringer der er på vej.

 

Hvad er det for en overskrift Sonos?

Tidslinje for Sonos App Opdateringer

Juli og august:

  • Forbedring af stabilitet ved tilføjelse af nye produkter
  • Implementering af konfiguration, gennemse, søge og afspilning af musikbibliotek

August og september:

  • Forbedring af volumenresponsivitet
  • Forbedringer af brugergrænsefladen baseret på kundefeedback
  • Forbedring af den overordnede systemstabilitet og fejlhåndtering

September:

  • Forbedring af pålideligheden af alarmkonsistens og -pålidelighed

September og oktober:

  • Gendannelse af redigeringstilstand for playlister og kø
  • Forbedring af funktionalitet i indstillinger

Sonos har en side, hvor man løbende kan følge med i hvad opdateringerne indeholder. Du kan følge med her.

Spence afslutter med at skrive, at han og Sonos “dybt værdsætter” kundernes tålmodighed, og “vi har arbejde foran os for at genvinde jeres tillid og arbejder hårdt for at gøre netop det.”

Annonce:
Her på recordere.dk elsker vi en god dialog. Blot det holdes i en pæn tone, uden personhetz og indenfor emnet. Tak fordi du bidrager positivt. Kommentarer modereres.