Sonos har fået mange klager over deres nye app, der blev frigivet for nogle uger siden. Det har især været funktioner der er forsvundet og dårlige brugeroplevelser der er blevet meldt tilbage til Sonos.
Nu melder Sonos ud, at første opdatering der kom i går genintroducerer den savnede alarm som var forsvundet i den nye app.
Sonos har også meldt et roadmap ud for de kommende måneder om hvad funktioner der er på vej tilbage. Bl.a. skal man vente til midt i juni hvis man igen vil have adgang til sit musikbibliotek.
På flere sociale medier har Sonos fået tæsk for den nye app, og selv nedenstående udmelding har ikke fået folk til at falde til ro. Svar som “ubrugeligt system” og “hvem har spurgt efter en ny app?” går igen, og Sonos oplever lige nu en shitstorm med samme styrke som dengang de introducerede S2 app’en og S2 økosystemet.
I en kort tekst fortæller Sonos:
Vi begav os ud på at skabe en mere personlig og ubesværet lytteoplevelse med den opdaterede Sonos-app. Den blev genopbygget fra bunden for at sikre, at den kunne understøtte fremtidig innovation i de kommende år. Ved den indledende udrulning fokuserede vi på, hvordan vi kunne imødekomme nogle af de mest almindelige ønsker fra vores kunder, herunder øget pålidelighed, ydeevne og hurtigere adgang til musik.
Mange af jer har delt værdifulde tilbagemeldinger om både de forbedringer, der har gjort jeres oplevelse bedre, samt de områder, hvor vi ikke levede op til forventningerne. Vi lytter til alle jeres kommentarer og arbejder på at adressere dem så hurtigt som muligt. I de kommende uger vil vi genindføre nedenstående funktioner, samtidig med at vi retter fejl og ydeevneproblemer. Tak for jeres engagement, og vi ser frem til at bygge videre på dette første skridt for at skabe en lytteoplevelse, der opfylder alles behov.
Nedenfor kan du læse hele udmeldingen fra Sonos på engelsk her.
The New Sonos App and Future Feature UpdatesWe set out to create a more personalized and effortless listening experience with the updated Sonos app. It was rebuilt from the ground up to ensure it could support future innovation in the years to come. For its initial rollout, we focused on how we could answer some of the most common requests from our customers, including increased reliability, performance, and faster access to music. Many of you have shared valuable feedback on both the improvements that have made your experience better, as well as the areas where we fell short. We are listening to all of your comments and working to address them as quickly as possible. Over the coming weeks, we will reintroduce the below features, while fixing bugs and performance issues. Thank you for your engagement and we look forward to building upon this first step to create a listening experience that meets everyone’s needs. Available nowTo access these changes, check for updates in the iOS / Android app store to download the latest version of the Sonos app. Make sure your Sonos products are also up to date.
Coming soon
|