Kanal 5, Kanal 4, 6’eren og Canal 9 får nye logoer og visuelle identiteter
Warner Bros. Discovery harmonisere udseendet af deres tv-kanaler på tværs af Norden. Det betyder at fire danske tv-kanaler går igennem en rebranding med lanceringen af nye logoer og visuelle identiteter. Det fortæller Warner Bros. Discovery i en udmelding.
Jenny Berggren, VP Marketing Networks & Games, Nordics, hos Warner Bros. Discovery, forklarer: “Det er nu tid til en opdateret og konsistent brandpræsentation i de nordiske lande, og vi håber, at dette vil glæde vores publikum og forbedre deres seeroplevelse”, og han fortsætter:
“Det nye og forfriskende udseende vil gøre det let at identificere de lokale Warner Bros. Discovery-kanaler, både når man ser hjemme og når man besøger et andet nordisk land. Hver flagskibskanal i hvert marked vil have samme farve, og det samme vil gælde for de forskellige sekundære kanaler baseret på deres indholdsudbud.”
Den visuelle opdatering vil blive synligt på skærmen fra den 15. januar. I Danmark vil ændringerne berøre Kanal 5, Kanal 4, 6’eren og Canal 9.