Nothing forbereder lancering af nye billigere produkter under et nyt brand
Nothing, en virksomhed der kun har eksisteret i knap 3 år, har allerede oplevet betydelige succeser, og lancerer nu en nyt brand dedikeret til budgetvenlige priser.
Under deres seneste community-opdateringsvideo, der annoncerer CEO Carl Pei deres nye ‘subbrand’ kaldet ‘CMF by Nothing’. De stiller i udsigt at det vil blive en ny produktlinje, der gør kvalitetsdesign mere tilgængeligt, gennem lavere priser.
CMF er en forkortelse for “Color, Material and Finish” – farve, matriale og finish. De har allerede et par produkter undervejs, med et smartwatch og et sæt in-ear. Begge produkter forventes at blive frigivet senere i år, og vi kommer til at høre mere om dem i de kommende måneder.
Pei fortæller at CMF vil differentiere sig fra Nothing-produkterne ved at fokusere på et rent design der allerede er tilgængeligt, hvor Nothing fokuserer på en premium-oplevelse og designinnovation.
Han tilføjer, at CMF vil være ledet af et separat team for ikke at distrahere fra moderselskabets serie af smartphones, in-ear og andre gadgets.
Dette er ikke første gang CEO’en arbejder med budgetvenlige brands. Tidligere hos OnePlus, der var Pei med til at introducere brandet Nord, som stadig er aktivt og hvor der regelmæssigt lanceres budgetvenlige smartphones, in-ear og smartwatches.