Stofa indlemmes i moderselskabets Norlys’ brand fra september
Fra midten af september vil den kendte telekommunikationsudbyder, Stofa, skifte navn og blive en del af Norlys-brandet. Det skriver BT
Det er ikke første gang, at Norlys har absorberet et kendt brand. I september 2021 blev Boxer TV også integreret under Norlys’ paraply, og nu vil Stofa følge trop. Dette skridt har været undervejs i et stykke tid.
“Det har været planen, siden vi lancerede Norlys i 2019, at alle vores brands skulle under Norlys. Det her er et vigtigt skridt, hvor vi får samlet alt under ét Norlys”, forklarer Sune Nabe Frederiksen, direktør for Norlys digital til BT.
De kunder, der i øjeblikket er tilknyttet Stofa, behøver dog ikke at bekymre sig om større omvæltninger. De 700.000 abonnementsforhold, som Stofa nu tæller, vil fra midten af september blive en del af Norlys. Ligeledes vil Stofa Player-appen gennemgå en transformation og skifte navn til Norlys-appen.
Det er endnu uklart, om der vil være nogen ændringer i tjenestens kvalitet eller prisstruktur med denne overgang. Norlys opfordrer alle nuværende Stofa-abonnenter til at holde øje med yderligere kommunikation, så de kan blive opdateret om eventuelle ændringer.
Historien om Stofa
|