Forside * Featured

Vil dit LG OLED-TV snart oversvømmes med reklamer?

-

LG’s TV-afdeling er ved at ændre kurs, hvilket kan resultere i en stigning i antallet af reklamer, du ser på dit OLED-TV

LG Electronics har meldt ud, at de i år har til hensigt at styre deres TV-sektor i en ny retning, i overensstemmelse med deres målsætning om at etablere et integreret smart hjem. De ønsker at blive en “smart life solution company”. Det skriver What Hi-Fi

Annonce:

Men hvad indebærer det egentlig? Og hvordan vil det påvirke din brug af dit LG OLED-TV? Uheldigvis ser det ud til, at den mest markante ændring vil være en stigning i reklamer.

Under en tale i Seoul, meddelte LG’s CEO William Cho, at TV-sektoren vil være forrest i udviklingen af LG’s overordnede fremtid, og gav et indblik i, hvad vi kan forvente af specifikke ændringer.

Smart Life Solution-virksomheden indebærer at anvende deres teknologiske knowhow på smarte hjem, transport og erhvervssituationer, mens TV-strategien synes at være rettet mod webOS.

LG’s tilgang involverer at indarbejde flere reklamer i operativsystemet og at inkludere flere reklamestøttede tjenester i webOS, med et særligt fokus på at udvide LG Channels, virksomhedens gratis streamingtjeneste, som konkurrerer med Pluto TV og Samsung TV Plus.

Selvom ideen om flere reklamer på vores allerede ganske dyre LG OLED-TV er mindre tiltalende, garanterer LG, at det hele er en del af en større strategi for at udvikle sig til et selskab, der fokuserer på at skabe en integreret smart livsstil.

Dette inkluderer yderligere integration med LG’s smart home-økosystem for et forbundet hjem, samt en udvidelse af LG’s TV-afdeling ud over hardware til at være en fuldt udstyret “media- og underholdningsserviceudbyder”.

 

Annonce:
Her på recordere.dk elsker vi en god dialog. Blot det holdes i en pæn tone, uden personhetz og indenfor emnet. Tak fordi du bidrager positivt. Kommentarer modereres.