Bang & Olufsen og Ferrari går sammen om at skabe eksklusive lydprodukter i et nyt samarbejde. Den danske luksuslydproducent og det verdenskendte bilbrand vil lancere en specialkollektion af co-brandede produkter i andet halvår af 2023.
Christoffer Poulsen, chef for forretningsudvikling og strategiske partnerskaber hos Bang & Olufsen, er overbevist om, at samarbejdet mellem de to anerkendte luksusbrands vil glæde kunderne hos begge virksomheder.
“Ferrari er synonym med eksklusivitet, verdensklasse-performance og tidløst design, og disse værdier deler vi. Hos Bang & Olufsen drives vi af passionen for at skabe magiske øjeblikke for vores kunder. Med Ferrari vil vi skabe en fantastisk specialkollektion af produkter, der netop vil gøre dette,” udtaler Christoffer Poulsen i en pressemeddelelse til recordere.dk
Dette samarbejde kommer i forlængelse af partnerskabet mellem Bang & Olufsen og Scuderia Ferrari for Formel 1-sæsonen 2023, der blev offentliggjort i februar. Ud over Bang & Olufsens logo på Formel 1-racerne, der bliver kørt af Charles Leclerc og Carlos Sainz, samarbejder virksomhederne også om at skabe fanoplevelser i forbindelse med Formel 1-løbene. Disse oplevelser vil finde sted både ved Scuderia Ferraris faciliteter under løbene samt i Bang & Olufsens butikker rundt omkring i verden.