Tekniske problemer hos e-Boks’ underleverandør KMD har endnu en gang skabt problemer for brugerne af e-Boks.
Det er i øjeblikket ikke muligt at logge på e-Boks, og der er ikke oplyst noget tidspunkt for, hvornår problemerne forventes at være løst.
Susanne Wolff, kommunikationsdirektør hos e-Boks, bekræfter, at der er tale om tekniske problemer, og at KMD arbejder på at få dem løst så hurtigt som muligt. KMD’s pressechef, Kristoffer Kristensen, bekræfter også, at de oplever problemer, men kan ikke specificere, hvilken form for tekniske problemer, der er tale om.
Det er ikke første gang, at KMD’s tekniske problemer har påvirket e-Boks’ brugere. I slutningen af marts oplevede KMD også problemer, som også dengang ramte e-Boks. Problemerne varede fra en torsdag aften til den følgende lørdag morgen, før de blev løst.
Selvom det er frustrerende for brugerne af e-Boks at opleve tekniske problemer, er det vigtigt at huske på, at teknologi ikke altid er fejlfri. Det er også en påmindelse om, hvor afhængige vi er af teknologi i vores dagligdag, og hvor vigtigt det er at have backup-planer og alternative kommunikationsmetoder på plads. I mellemtiden må brugerne af e-Boks vente på, at KMD får løst deres tekniske problemer, så de kan logge på igen.
OPDATERET 02-05-23 17.05: Vi har testet både web og app. og det lader til at problemet nu er løst |