Sonos lancerer en ny service, Sonos Pro, der gør det nemt for virksomheder som butikker, hoteller og restauranter at afspille musik med overblik, fjernstyring, kommercielle rettigheder og personlig support. Med Sonos Pro kan virksomheder strømline deres musik med eksisterende Sonos-højttalere på en eller flere lokationer.
Sonos Pro tilbyder enkel dashboard-styring af musik, styr på rettigheder og personlig support. Virksomheder kan glæde medarbejdere og kunder med musik og tale i høj kvalitet og dermed skabe en bedre oplevelse for kunderne. Sonos Pro er udviklet specifikt til kommercielt brug og er testet på hundredvis af forretnings-lokationer for at forstå behov og kompleksitet ved lyd i kommercielle rum.
Sonos Pro kan styre lydsystemet på tværs af forskellige lokationer og planlægge tidspunkter for afspilning af playlister. Man kan også tilgå streamingtjenester og skabe en bedre oplevelse for kunderne. Sonos højttalere giver uforlignelig klar, balanceret og detaljeret lyd med enkel og intuitiv styring. Løsningen kan udvides i takt med at forretningen og behovet vokser.
Sonos CEO, Patrick Spence udtaler, ”Vi har oplevet en markant vækst for Sonos i erhvervssammenhænge, hvor virksomheder investerer i lyd for at forbedre oplevelsen for kunderne. Det er en stor mulighed for os, og efter at have testet en række funktioner på hundredvis af forretnings-lokationer for bedre at forstå behov og kompleksitet ved lyd i kommercielle rum, så er vi stolte af at kunne tilbyde en enkel løsning.”
Sonos Pro er tilgængelig fra i dag på det amerikanske marked for $35 om måneden per lokation og kommer til det danske marked på et senere tidspunkt.