Internetudbyderen Hiper udbygger igen sin førerposition, når det kommer til forholdet til de danske kunder. Det viser den seneste store forbrugerundersøgelse fra Loyalty Group, hvor Hiper kåres af forbrugerne som både den udbyder, der giver mest værdi for pengene, og den som flest vil anbefale.
Internetudbyderen Hiper, der er en del af Nuuday-koncernen, har for fjerde år i træk vundet prisen for at give mest værdi for pengene ifølge Loyalty Groups årlige forbrugerundersøgelse. Hiper er også blevet kåret som den internetudbyder, flest vil anbefale, og har vundet prisen for at være mest kundevenlig.
Hipers direktør, Mads Hein, udtaler sig stolt om virksomhedens gentagne førstepladser. Han påpeger, at det er vigtigt for Hiper at levere mest værdi for pengene og få anbefalinger fra deres loyale kunder i et konkurrencepræget marked. Hiper fokuserer på at levere fibernet til deres kunder og det er tydeligt, at strategien bærer frugt.
Udover at generobre to vigtige priser, vandt Hiper også prisen for mest kundevenlige internetudbyder. Det er første gang, at Hiper har vundet denne pris, som tidligere har været vundet af Telenor og Telia. Hiper har etableret sig i topstriden af danskernes internetgunst takket være deres strategiske fokus på fiberinternet og deres investeringer i at give kunderne de bedste bredbåndsoplevelser til konkurrencedygtige priser.
LoyaltyGroups undersøgelse er baseret på over 57.000 kunders svar på mere end 3,9 millioner spørgsmål indsamlet i løbet af 2022. Undersøgelsen omfattede syv internetudbydere. Hiper vandt tre priser: Mest værdi for pengene, NPS (Flest vil anbefale) og Mest kundevenlige.