Det er gået stærkt for Hiper, der blev stiftet i 2015. Selskabet, der sælger internet til danske kunder har rundet 100.000 kunder.
Hiper startede i 2015, og blev købt af TDC (Nu Nuuday) i 2018, og havde på det tidspunkt lige under 50.000 kunder. Nu har de 6 måneder før planlagt passeret 100.000 kunder, og arbejder for fortsat vækst.
Fokus på digitalt salg og salg af fiberløsninger
Størstedelen af Hipers salg foregår digitalt, og i de kommende år vil man arbejde målrettet med at digitalisere forretningen yderligere gennem en række initiativer.
”Vi lever i en tid, hvor mange kunder orienterer sig digitalt og sætter pris på at kunne betjene sig selv online. Derfor vil vi i de kommende år fokusere på at forbedre kundeoplevelsen yderligere ved at gøre os endnu mere tilgængelige online og skabe intuitive digitale kunderejser,” fortæller Mads Hein.
Også fiber vil fortsat være en høj prioritet for Hiper, som i løbet af 2021 og 2022 har åbnet for salg via nogle af landets største fibernet.
”Vi ser en enorm stor appetit på fiber blandt vores kunder, og derfor bliver fiberdækning også de kommende år en høj prioritet for os. Selvom vi allerede er stærke på fiber og har aftaler med størstedelen af de danske fibernet, vil vi arbejde målrettet på at åbne yderligere op, så vi løbende kan tilbyde endnu flere kunder landet over adgang til det lynhurtige, stabile og driftssikre internet,” uddyber Mads Hein.