Viaplay mangler undertekster og YouSee Film & TV har problemer med log ind fra smart tv.
Der er knas med streamingtjenesterne Viaplay og YouSee Film & TV her i pinsen.
Hos Viaplay er det underteksterne som er forsvundet fra hele kataloget af film og tv-serier, og det har fået mange brugere af den streamingtjeneste til tasterne på Viaplays Facebook-side.
Men da Viaplay har valgt at lukke for opslag fra brugere på siden, så skriver kunderne i stedet kommentarer til de forskellige indlæg som Viaplay poster som PR for indhold på tjenesten.
I går lød det fra Viaplay på Facebook: “Vi arbejder på, at få problemet løst så hurtigt som muligt, så underteksterne kan findes på alle enheder”, men her 2. pinsedag er der fortsat fejl.
“Hele weekenden uden undertekster, og der er STADIGT IKKE undertekster”, skriver M. Vestergaard her mandag formiddag på Facebook.
Fejl på YouSee Film & TV
Hos YouSee er der knas med streamingtjenesten YouSee Film & TV. Her er der problemer med at logge ind fra smart tv, forkert brugernavn eller adgangskode lyder beskeden når brugerne prøver.
YouSee var på sagen pinsesøndag, men uden at kunne udbedre problemet. Fejlen blev registreret kl. 9:30 og oprindelig var udmeldingen at det ville være løst inden søndag kl. 18. Men det lykkedes ikke, og ny udmelding er at fejlen forventes rettet inden i dag mandag kl. 18.
Opdatering
YouSee venter nu at fejlen hos dem først er rettet tirsdag d. 2/6 kl. 18. På det tidspunkt vil der være gået mere end 2,5 døgn efter fejlmeldingen.