I ni år har det uafhængige konsulenthus Loyalty Group undersøgt internetmarkedet – og lige så længe er Waoo løbet med titlen som den bedste udbyder med de mest loyale kunder.
”I år har Waoo tilbudt danskerne fiberbredbånd i 10 år, så at kunderne kårer os som den bedste udbyder i Danmark for 9. år i træk, er en kæmpe stolthed. Det betyder ikke bare, at vi er danskernes foretrukne bredbåndsløsning, men også at vi har de gladeste og mest loyale kunder i landet – og vores kunder er alfa omega,” siger Jørgen Stensgaard, adm. direktør i Waoo A/S.
Loyalty Groups undersøgelse er gennemført årligt siden 2012, hvor danskernes loyalitet, tilfredshed og holdning til deres internetudbyder er blevet afdækket. Her er i omegnen af 4.700 danske, private internetkunder blevet bedt om at vurdere deres udbyder indenfor bl.a. anbefalingsvillighed, produktkvalitet, image mm. Udbyderen med den bedste overordnede loyalitet kåres som landets bedste.
”Det er en særdeles flot præstation af Waoo at tage førstepladsen 9 år i træk, og det er meget sjældent set indenfor andre brancher. At have de mest loyale internetkunder i Danmark så længe, vidner om ikke bare et godt produkt, hvor kunderne føler, at de får noget for pengene, men også om god kundeservice – det er hele kundeoplevelsen, der er afgørende,” siger Mikkel Korntved, adm. direktør og senior partner i Loyalty Group.