YouSee vil finde en måde at ‘gøre det godt igen’, efter tekniske problemer på 3. døgn.
Siden årsskiftet har YouSee haft problemer med Bland Selv TV, og det har betydet at kunder på 3. døgn ikke hare kunnet vælge andre tv-kanaler, som nye istedet for de Discovery-kanaler der nu er væk.
Nu vil YouSee finde en måde ‘at gøre det godt igen. Det skriver Ritzau via Fyens.dk
“Jeg forstår fuldt ud frustration over, at hvis man har et produkt, hvor man har en fleksibilitet bygget ind, at så forventer man med rette, at det kan man gøre hver eneste dag”, fortæller YouSee-direktør Jacob Mortensen til , og fortsætter:
“Det har vi ikke kunnet levere på de seneste dage. Det er jeg ekstremt ked af. Vores kunder er gået glip af nogle oplevelser de her dage. Det kigger vi på, hvordan vi kan gøre godt igen”.
Hvilken kompensation er ikke afgjort endnu. Lige nu er al fokus på at få systemerne til at spille igen.
Problemet med Bland Selv er opstået som en kombination af Discovery-exit og øget belastning.
“Der er både en sammenhæng med øget trafik og de kanalændringer, vi har lavet her fra årsskiftet. Det er en kombination. Det er også det, der har gjort det sværere end forventet at løse det”, slutter han.
Hvornår problemerne med Bland Selv er løst er der endnu ingen tidshorisont på.