I de sidste mange måneder har vi skrevet om TV-krigen mellem YouSee og Discovery Networks, og i dag var det så dagen hvor alle bland-selv kunder skulle finde en erstatning for de nu fjernede kanaler.
Der er dog opstået problemer efter YouSee har fjernet Discovery kanalerne, for de 11 kanaler som er fjernet, har givet store problemer for YouSee kunder med bland-selv.
YouSee er ikke klar med de opdaterede valg, og de knap 250.000 bland-selv kunder kan p.t. ikke fjerne Discoverys kanaler fra deres valg. Derfor kan de heller ikke vælge en erstatning for de kanaler som allerede er fjernet.
YouSee er derfor nu ramt af en klagestrøm på deres Facebook side, hvor frustrerede bland-selv kunder giver afløb på deres frustrationer.
“Vi beklager meget, at vores ‘bland selv’-kunder har problemer med at erstatte deres Discovery-kanaler i deres tv-pakker lige nu. Vi er ved at kigge på det og finde løsning på den tekniske fejl, der forårsager det”, siger kommunikationsmedarbejder hos YouSee, Mai-Britt Noe.
Hun kan dog ikke give et præcist tidspunkt for hvornår problemet er løst, men meddeler at de arbejder på at rette problemet, så hurtigt som muligt.