Målet på 20.000 kunder blev nået på 1/3 af den forventede tid.
Det er ikke kun internethastigheden der er hurtig hos bredbåndsleverandøren Fastspeed. De har også fart på kundetilgangen.
Da Fastspeed åbnede i maj måned 2019 der var målet at nå 20.000 kunder indenfor de første to år. Det er det antal kunder der skulle til, for at virksomheden kunne begynde at tjene penge.
Men nu, blot 8 måneder efter premieren, der har Fastspeed rundet de 20.000 kunder. Det skriver Berlingske.
Fastspeed sælger bredbånd via YouSees kabel-tv-net og har kun et enkelt produkt på hylden: 1.000 Mbit/s for 249 kr/måned.
Nyt mål: 40.000 kunder inden årets udgang
Med de første 20.000 kunder i hus der skruer de nu forventninger op, og satser på en fordobling af antal kunder inden årets udgang.
“Nu har vi en base af kunder, så Fastspeed hænger sammen økonomisk. Det er en kæmpe milepæl for os. I januar har vi slået salgsrekord for femte måned i rap. Vi ville sætte en ny agenda på bredbåndsmarkedet, og det, må vi sige, er lykkedes til fulde. Alle, inklusive de største på markedet, matcher os nu én til én”, fortæller CEO og medstifter, Jens Raith, til Berlingske og fortsætter:
“Med næsten 3.000 anmeldelser har vi en kundetilfredshed på 4,8 af fem på Trustpilot, fordi vi har det bedste produkt, en superskarp pris og en kundeoplevelse, der er state of the art. Så må de gamle godt være fattige ekkoer af os”.
Her tænker han formentlig på det TDC-ejede Hiper, der senest har sænket deres priser så de matcher Fastspeed med 1.000 Mbit/s for 249 kr/måned, og Telenor der nu også sælger 1.000 Mbit/s for samme pris under navnet MaxSpeed.