Den lå vel lige til højrebenet: Kampen om YouSee-kunderne kommer til at ske via Dplay streaming.
Discovery lancerer i dag en ny kampagne for deres streamingplatform Dplay. Det er en udløber af TV-krigen mod YouSee, og Discovery vil gerne lokke YouSee-kunder til at streame de manglende kanaler istedet.
Dplay Sport, som er der hvor sportsinteresserede kan følge fodboldlandsholdets kvalifikations- og venskabs-kampe, udvalgte kampe fra superligaen, Europa League mv. koster normalt kr. 179/måned.
Dette både med live tv fra Discoverys 11 tv-kanaler og catch-up tv-arkiv. Det er tv-kanalerne Kanal 4, Kanal 5, 6’eren, Canal 9, Eurosport 1 og 2, TLC, ID og Animal Planet.
Der findes også en billigere udgave af Dplay til kr. 99/måned, men det er uden sport.
Et abonnement til Dplay Sport koster efter rabat kr. 99,95/måned i de første 6 måneder. Så er der mulighed for at afprøve om det er en brugbar løsning.
“Dplay er i dag Nordens hurtigst voksende streamingtjeneste, og med vores Dplay Sport kampagne ønsker vi blandt andet at gøre vores sportsrettigheder så synlige og tilgængelige for så mange danskere som muligt. Vi håber samtidig, at dette tilbud kan være et godt alternativ til de mange YouSee-kunder, der mister adgangen til vores kanaler 1. januar”, fortæller Christian Kemp, direktør hos Discovery Networks Danmark.
Efter 6 måneder stiger prisen til normal kr. 179/måned, hvis ikke abonnementet opsiges inden. Der er ingen binding.
- TEST: MacBook Pro med M4 Pro leverer masser af rå ydelse til prisen
- Test: Steelseries Arctis Gamebuds
- Belkin tilbagekalder BoostCharge Pro Fast Wireless Charger
- Messenger introducerer AI-baggrunde, HD-videoopkald, støjreduktion og mere
- Google kan blive tvunget til at sælge Chrome fra
- Black Friday: Spar stort på Samsung-produkter
- Amazons nye smartskærm til væggen er på 21”
- Nu kan 1,3 mio. flere bruge Dankort i Apple Pay
- Store prisstigninger på Waoo TV i 2025
- Ny festhøjttaler fra Sharp klar til både indendørs og udendørs brug
- Ny iPhone SE på vej – Lancering forventet i marts 2025
- Bose opkøber McIntosh Group og udvider inden for high-end audio