Elektronikkæden lancerer nu en medlemsklub, med målrettet kommunikation og medlemstilbud.
Relevant information, særlige tilbud og VIP-adgang. Sådan fremhæver elektronikkæden Elgiganten deres seneste tiltag: En kundeklub.
Det er blandt de nye fordele som medlemmer af Elgigantens kundeklub kan se frem til. Det fortæller
“Kundeklubben skal være med til at løfte os endnu et skridt ind i fremtiden, hvor både relevans og 1 til 1 markedsføring kommer til at spille en vigtig rolle i forholdet til vores kunder”, fortæller adm. direktør Peder Stedal, og fortsætter:
“Med kundeklubben kan vi nu blive endnu mere relevante for vores kunder og skræddersy tilbud til dem, så de får endnu bedre oplevelser hos os”.
Kunderne skal tilbydes det rigtige produkt
Det handler om bedre at kunne forudse hvad de enkelte kunder ønsker, det styrker både kundeoplevelsen og salget. Jo tidligere i en købsproces, hvor butikken rammer rigtigt, des gladede bliver kunderne.
“Vi har rigtig mange kunder, og hvis vi ved mere om dem kan vi tilbyde dem endnu bedre kundeoplevelser. Derfor har vi set på forskellige måder vi kan bygge loyalitet på, og samtidig komme tættere på vores kunder”, lyder det fra Peder Stedal, der fortsætter:
“Målet er, at kunderne som besøger os, uafhængig af i hvilken kanal, skal få den hjælp og vejledning som skal til for at man bliver glad for sit valg. At vi så derudover også kan tilbyde eksklusive klubtilbud, faste rabatter og VIP-shopping er fordele, som vi ønsker at vores kunder skal have”.
Om Elgigantens medlemsklub
Kilde: Elgiganten |