Boxer dropper TV – i navnet – men er hemmelighedsfuld om det betyder udvidelse.
Boxer TV begyndte at udsende kommercielle tv-kanaler via antenne i maj 2009, og her knap 10 år senere kan de være på vej med udvidelser til forretningen.
Nu dropper de TV – altså tilføjelsen TV i navnet. Fremover skal Boxer TV blot kort og godt hedde Boxer. Det skriver Berlingske.
I samme ombæring har de købt domænet boxer.dk, der i dag huser en undertøjsforhandler. Så må vi håbe det ikke bliver kejserens nye klæder når Boxer rykker ind (thø hø).
Direktør i Boxer, Ulf Lund, vil dog ikke afsløre hvad navneskiftet handler om. Kun at det har noget at gøre med nye forretningsområder.
Boxer 3.0
“Nu har vi styr på, at vi godt kan tjene penge, og når vi derfor gerne vil være andet end bare TV og frit-valgspakker, er det et godt sted at starte ikke at hedde Boxer TV”, forklarer Ulf Lund til Berlingske, og fortsætter:
“‘Boxer 3.0’-forretningsmodellen skal levere ny vækst. Hvilke områder vi går ind på, er jeg ikke klar til at melde ud endnu”.
Boxer er ejet af SE (tidligere Sydenergi) der også ejer Stofa. Boxer har omkring 250.000 TV-kunder og ca. 10.000 bredbåndskunder.