Samsung ønsker at sætte fokus på den danske musikscene, og derfor har de i samarbejde med Universal Music lanceret Music Galaxy.
Music Galaxy er et musikunivers, der fokuserer på musikken og den kreative skabende proces – frem for kunstnernes privatliv og andet, der ikke handler om selve musikken.
Fans vil også få adgang til specielle versioner af danske artisters nye numre og liveoptrædener.
Claus Holm, Country Manager for Samsung i Danmark, forklarer: ”Vores tilgang handler mere om bands end om brands. Vi synes, at der har manglet et univers, der gik helt i dybden med den kreative proces bag musikken og samtidig kunne skabe kontakter mellem artister og publikum på nye måder. Det har vi nu skabt i fællesskab med Universal. Og her skal det ikke være nogen hemmelighed, at musikernes legende og samtidig ambitiøse tilgang til kreativitet og evner til at søge grænser, passer godt til vores værdisæt og tilgang til at skabe nyt. Derfor synes vi, at det en god kobling mellem os og Universal. Det vil vi selvfølgelig også gerne sætte fokus på.”
Scarlet Pleasure sparker Music Galaxy i gang
At valget er faldet på Scarlet Pleasure til at lancere Music Galaxy, er ikke helt tilfældigt. Deres første live-optræden nogensinde var i Samsung-regi. 5 år, et hav af priser og hits senere bliver ringen nu sluttet, når de som første band indtager Music Galaxy Scenen.
Du kan fra 1. januar gå på opdagelse i Music Galaxy universet på www.musicgalaxy.dk eller følge med på Samsungs sociale kanaler.
Music Galaxy er udviklet og skabt i samarbejde mellem Universal Music & Brands, deres bureaupartner Twentyfive & Thirty og Samsung Danmark