OnePlus har lyttet til sine kunder, og etablerer fra 2. oktober et dansktalende supportcenter. Det var et ønske fra OnePlus kunder fra Open-Ears Forum i Stockholm tidligere på året.
Den 24. marts inviterede OnePlus 30 dedikerede kunder fra Danmark, Sverige, Norge og Finland til det første Open Ears community-event nogensinde i Norden. Eventet fandt sted i Stockholm og bød på en hel dag, hvor brugerne kunne give deres input, forslag og ideer direkte til ledelsen i OnePlus.
Dagens fokus var kundeservice, og der kom masser af gode forslag fra det nordiske community. Et af forslagene var, at OnePlus skulle tilbyde kundesupport på dansk, og det har virksomheden nu lyttet til. Fra den 2. oktober kan OnePlus’ kunder derfor få support på dansk direkte via telefonen, chat eller e-mail.
“For os er Open Ears Forum en fantastisk mulighed for at tale direkte med vores community og fans og opnå værdifuld information om vores egen service og vores produkter. Det vil altid være vores mål at tilbyde bedre oplevelser for vores brugere, og derfor er vi meget glade for at fortælle, at vi fremover tilbyder support på dansk,” siger Stefan Bonnevier, PR Manager hos OnePlus.
Kunderne kan få dansk support via både telefon, chat og e-mail alle dage mellem 8.00 og 17.00 fra den 2. oktober.