En eller anden på Sony Pictures har klumret godt og grundigt i det.
En direct-to-video-film, der havde premiere på visse streamingtjenester sidste år, ser ud til at få en tur i biografen.
Det handler om filmen ’Khali the Killer’, der røg ud på streamingmarkedet i november sidste år i USA. Men nu vil visse biografer ifølge IMDB sætte den op på det store lærred, formentlig i en kortere periode.
I den forbindelse skulle traileren jo også lige en tur på YouTube.
Men i stedet for at lægge traileren op på den populære videotjeneste, endte filmselskabet bag, Sony Pictures Entertainment, med at lægge hele filmen op.
Det opdagede Gizmodo, der nåede at tage ovenstående screenshot, inden filmen blev hevet ned igen.
Hvis man gerne vil lave lidt reklame for en film, må denne taktik nok siges at være den mindst effektive.
På den anden side har medierne nu skrevet en hel del om en film, som måske ellers ikke ville have fået ret meget opmærksomhed.
https://www.youtube.com/watch?v=ztTG75JPvhQ