Der er indledt et samarbejde mellem Philips TV og Bowers & Wilkins om bedre lyd i produkterne.
TP Vision, selskabet der udvikler, producerer og sælger Philips TV i Europa og Asien mm. annoncerer nu et nyt flerårigt partnerskab med den britiske højttalerproducent Bowers & Wilkins.
Samarbejdet skal give bedre lydoplevelser i Philips topmodeller TV.
“Branchen har alt for længe nedprioriteret lydkvaliteten, når det kommer til TV-oplevelsen. En udfordring, som er blevet tydeligere i takt med, at vi har udviklet OLED-TV”, fortæller Martijn Smelt, Chief Marketing Officer for TP Vision i Europa.
Hos B&W er der også glæde over det nye samarbejde.
“Vores partnerskab med Philips TV giver en fantastisk mulighed for at redefinere parametrene for lydkvalitet i TV. De enestående, nye Philips TV kommer til at introducere vores velkendte lydoplevelse til et nyt publikum”, supplerer Richard Campbell, Chief Revenue Officer for Bowers & Wilkins .
Første resultatet af det nye samarbejde vises frem på IFA-udstillingen i Berlin i slutningen af august.