Sonos er gået sammen med Heartbeats om danske podcasts der dyrker popkultur.
Den 31. maj er der nyt for de kulturinteresserede på Heartbeats i form af podcast-serien ´Room for listening’.
Serien, der introduceres af Sonos og Heartbeats, består af en række live-talks, der med afsæt i aktuelle kulturbegivenheder vender og diskuterer nogle af popkulturens mange vidunderlige forgreninger.
“Sonos fylder jo hele tiden folks hjem med kultur i form af musik, podcasts og bøger. I forlængelse heraf vil vi gerne engagere os yderligere i den kulturelle debat og bidrage med en række anderledes vinkler på popkulturelle fænomener, som forhåbentlig kan skabe refleksion og eftertanke”, forklarer Ninni Lindertz, nordisk marketingchef hos Sonos.
Le Gammeltoft, radiovært og kvinden bag Heartbeats, vil styre samtalerne, og de to første episoder vil berøre to af de helt store begivenheder her i juni, nemlig VM i fodbold samt Beyoncé & Jay Z-koncerten i København.
Blandt gæsterne kan man høre trænerikonet Sepp Piontek, forsanger i Minds of 99 Niels Brandt, musikforsker Erik Steinskog m.fl.
Tilgængelighed
’Room for listening’ sendes første gang den 31. maj på Heartbeats’ kanaler, iTunes, Spotify, Tunein, Spotify og en række android podcast apps.