TDC investerer over 700 mio. kroner om året i digital udvikling bl.a. af fremtidens TV- og cloud-produkter.
TDC Group omorganiserer og mere end 500 udviklere samles nu i den nye forretningsenhed Digital.
Her afsættes der over 700 millioner kroner årligt til udvikling af den digitale kundeoplevelse og fremtidens TV- og cloud-produkter.
TDC forklarer at kundernes krav til at betjene sig digitalt fortsætter med at stige, mens markedet for TV- og underholdningstjenester er under stor forandring.
“Vi har allerede stærke digitale kompetencer i TDC Group, som vi nu samler ét sted. Vi vil samtidig skabe et attraktivt miljø med stor respekt for IT-udviklingskompetencer, og hvor digitale talenter i et agilt miljø har mulighed for at udvikle de nyeste digitale underholdningstjenester”, fortæller koncernchef i TDC Group, Pernille Erenbjerg.
Den nye afdeling dækker både privat og erhverv, og indtil der er fundet en ny koncerndirektør for Digital der varetages den opgave af Michael Moyell Juul, der er koncerndirektør i Online Brands.