Philips gør, med ny aftale, klar til reklamer i de europæiske Smart TV.
TP Vision, der står bag Philips TV på det europæiske marked, har indgået en aftale om reklamer i Smart TV.
Det bliver selskabet Improve Digital der skal levere reklamevideoer til Philips TV.
“We are thrilled to be working together with TP Vision Philips and connect their premium inventory with our technology, data and worldwide video demand”, fortæller Kyra Steegs, Senior Video Director at Improve Digital, og fortsætter:
“Adding TV screens as a device to our full-stack offering is part of our broader video strategy, equipping us for the changing TV ecosystem. Together we create a frictionless advertising experience for viewers and the kind of niche targeting potential that advertisers and marketers crave.’’
Hos TP Vision er der glæde over de nye muligheder for at sende reklamer ud på Philips TV.
“This is an entirely new step for us, and we’ve chosen to work with Improve Digital due to their expertise in the video programmatic industry…”, lyder det fra Paulo Lopes, Partnership Manager Smart TV at Philips TV.
Reklamerne i de europæiske Philips Smart TV er tænkt til at konkurrere med de traditionelle tv-reklamer, men partnerne ser et potentiale i mere målrettet annoncering.
Se også
Baggrund: Sådan virker reklamerne i Philips Android TV