TV 2 er på vej med et billigere Play-abonnement hvor der sendes reklamer.
TV2 er på vej med et billigere og reklamefinansieret abonnement på streamingtjenesten TV2 Play. Det skriver Børsen.
Streamingtjenesten, der nu har rundet 300.000 abonnementer, vil indføre en rabat til kunder der ikke har noget mod at se reklamer.
Før hver udsendelse streames, på mobil, computer, tablet eller TV, der vises enkelte udvalgte reklamer. En personlig reklameblok målrettet den der ser med.
“Vi vil tage alt det bedste fra den digitale verden og give brugerne en fantastisk oplevelse med kombinationen af danske programmer og samtidig relevante reklamer, som man kender dem fra tv”, fortæller TV2’s kommercielle direktør, Flemming Rasmussen til Børsen.
I dag koster det store Play-abonnement, med live-tv og on demand arkiv, kr. 129/måned.
Fra næste år bliver det muligt at vælge et tilsvarende abonnement, med reklamer før hver udsendelse, til kr. 99/måned.