Blockbuster har udsendt en undskyldning til Samsung TV ejere, der kan have oplevet problemer med deres Blockbuster app på TV’et.
I et nyhedsbrev udsendt af Blockbuster beklager de ulejligheden, og sender samtidigt en gavekode til de eventuelt berørte. Fejlen bestod i at man kunne opleve, at film lejet på andre enheder ikke kunne ses på Samsung TV’et.
Problemet er løst med en opdatering, og Blockbuster har sendt en vejledning med til hvordan man opdaterer app’en.
Om brevet også er sendt til “ikke Samsung” ejere ved vi ikke, men nedenfor er en kopi af det brev har sendt til et medlem af redaktionen.
Har du også modtaget brevet?
Uddrag af email fra Blockbuster
HAR DU HAFT PROBLEMER MED BLOCKBUSTER PÅ DIT SAMSUNG TV?
Vi har desværre oplevet fejl på vores Samsung TV app. Det betyder, at du måske ikke har kunnet logge ind eller afspille de film, du har lejet. Det er vi meget kede af!
Har du ikke haft problemer? – Fedt. Vi giver dog gerne en undskyldnings-filmkode alligevel. Scroll ned i bunden og se den.
Hvis du stadig har fejl, vil vi bede dig prøve at opdatere dit TV. Det bør være nok til, at du igen kan se film.
SÅDAN OPDATERER DU DIT SAMSUNG TV
- Tryk på menu knappen på din fjernbetjening. Bruger du Smart remote skal du trykke på Keypad knappen øverst. Så kommer fjernbetjeningen frem på din skærm.
- Vælg Support nederst i menuen
- Tryk på Opdater software
- Vælg Online opdatering (ikke USB)
- TV’et tjekker nu om der en ny version
- Vælg Opdater, hvis der er en ny version
- TV’et slukker og genstarter automatisk efter endt opdatering