HBO beklager den situation der opstod onsdag, hvor et tilbud om en gratis Chromecast løb ud i sandet for flere kunder.
HBO Nordic havde en påskekampagne klar, der skulle få tidligere kunder tilbage i folden. Tilbudet lød: Prøv HBO i 30 dage uden beregning og få en gratis Chromecast oveni (til de første 5000).
Men noget gik galt. Kunder der genaktiverede deres HBO-konto fik ingen bestilling af Chromecast.
Da HBO senere sendte bestillingsmails ud var der mange af de tilmeldte som enten ikke modtog den email eller modtog den meget sent (næste dag).
Imens udløb tilbudet. Alle de 5000 Chromecast var uddelt til andre.
HBO: En fejl
HBO erkender at der skete en fejl.
“Der opstod desværre problemer med det nyhedsbrev, som vi udsendte sidst på eftermiddagen i onsdags. Nyhedsbrevet indeholdt et tilbud om en Chromecast til de første 5000 nordiske kunder, som tilmeldte sig 1 måneds prøveperiode, men ordrebekræftelsen inkluderede ved en fejl ikke et link til en bestillingsside for de gratis Chromecasts”, fortæller Tom Nielsen, Vice President hos HBO Nordic PR, til recordere.dk, og fortsætter:
“Så snart at vi blev orienteret om denne fejl, udarbejdede vi en ny e-mail med en undskyldning og et nyt link til sign-up, der virkede. Nogle af de første respondenter til den første mail (uden link til bestillingssiden) har muligvis ikke set den nye e-mail i tide før alle 5000 Chromecasts var væk”.
Undskyld, i skal nok få en Chromecast
HBO lover at alle der genåbnede deres HBO-konto i det tidsrum hvor der blev uddelt gratis Chromecasts nok skal få en aligevel.
“Vi vil gerne understrege, at alle som meldte sig HBO Nordic på baggrund af nyhedsbrevet i onsdags – uden at modtage en bekræftelse herpå – selvfølgelig har ret til tilbuddet om en Chromecast. Vi beder venligst disse kunder om at rette henvendelse til vores kundeservice med brugernavn og adresse, så vi kan sørge for, at de modtager en Chromecast”, fortæller Tom Nielsen til recordere.dk, og fortsætter:
“Vi beklager endnu engang situationen, men understreger at alle kunder, som tilmeldte sig i tide, vil have ret til en Chromecast”.
Sådan gør du
Så hvis du genåbnede din HBO-konto i tide til at få en Chromecast, men ikke modtog tilbudet om det, så kontakt HBO Nordic kundeservice:
Tlf. 70 89 99 22 (Åbent i dag fra kl. 12.00 18.00).
Oplys email til den konto du genåbnede og hvilken adresse de skal sende en Chromecast til.