Nye tider for Bang & Olufsen, der nu har udvalgt en IT-distributør til B&O Play produkterne.
Fremover kan forhandlere i Nordeuropa, der ønsker at sælge B&O’s eksklusive PLAY-produkter, få varerne leveret gennem en it-distributør. Bang & Olufsen har valgt at samarbejde med EET Europarts.
“Vi har stor efterspørgsel fra forhandlere om high-end audio produkter, og så er det fantastisk, at vi nu kan tilbyde et så stærkt mærke som B&O PLAY. Det er også vores håb, at kunderne vil opleve en bedre distribution, da vi håndterer ordrer med dag-til-dag levering i samtlige lande, som man ikke er vant til med det hidtidige setup”, fortæller EET Europarts danske direktør Mikael Thulin til ChannelWorld.
B&O ønsker deres PLAY-serie af produkter bredt ud til et større publikum, så fremover vil du kunne møde de produkter mange andre steder end lige B&O-butikken.
“Vi ønsker at udvide distributionen af disse produkter og gøre dem tilgængelige i flere højkvalitets detailforretninger. Med dette partnerskab kan vi accelerere denne strategi yderligere”, fortæller corporate vice president hos B&O, Henrik Taudorf Lorensen, til ChannelWorld.
Hos EET Europarts håber man at den nye aftale kan trække flere med sig, så deres kanal bliver stor på forbrugerelektronik.
“Vi har ambitioner om at blive den foretrukne leverandør indenfor forbrugerelektronik til forhandlerne”, lyder det fra EET Europarts koncerndirektør John Thomas til ChannelWorld.
B&O sælger også selv produkterne på nettet via beoplay.com