CES 2013: Det går godt for B&O PLAY
B&O PLAY har haft 145% vækst, og det giver naturligvis håb for B&O, at de nye brands klarer sig så godt. Recordere.dk besøgte B&O og talte om hvordan det går med PLAY.
Danske B&O afleverede i går et utilfredsstillende halvårsregnskab, men der er lys i mørket. Og det er at den nye produktfamilie B&O PLAY klarer sig godt. Stigning på 145% i omsætning, og næsten 100.000 solgte BeoPlay A8.
Recordere.dk talte med Henrik Taudorf Lorensen, der er Vicedirektør for B&O PLAY, og han var glad for tallene for B&O PLAY.
“PLAY har fået godt fat i nye B&O kunder. Næsten 70% af alle PLAY kunder, er førstegangs B&O købere. Og det er godt at endnu flere nu får øjnene op for B&O” fortalte Henrik Taudorf Lorensen til recordere.dk
Stor succes for BeoPlay A8, men ingen tal for Beolit 12
Med 100.000 solgte BeoPlay A8 var det en glad Vicedirektør, der kunne annoncere, at B&O snart var klar med en adapter, der gør at man kan bruge Lightning enheder (iPhone 5, iPad 4 og iPad mini) med sin A8’er.
Men salgstal for BeoLit 12 kunne vi ikke få ud af B&O.
Også premiere på nye væghøjttalere fra B&O
B&O annoncerede i øvrigt på samme møde deres nye væghøjttalere til indbygning. BeoLab 15/16 og Amplifier 1.
Højttalerne der er beregnet til indbygning i væggen, giver god lyd, og gør at man diskret kan placere højttalere i rummet.