Selv på ugeblade, er de ellers velkendte DVD’ere på vej ud til fordel for VOD
Aller lancerer gratis filmstreaming til ugebladslæsere
I denne uge kan læsere af SE og HØR og Ude og Hjemme få adgang til 10 forskellige film, som kan streames gratis via de to ugeblades hjemmesider. Dermed melder Aller Media sig på markedet med test af en ny streamingtjeneste, som skal markedsføre medievirksomhedens ugeblade.
Midt i kampen om det danske streaming-marked tester Aller Media i denne uge en helt ny streamingtjeneste som erstatning for de fysiske DVD?er, der er en populær gave hos medievirksomhedens ugebladslæsere.
Midt i kampen om det danske streaming-marked tester Aller Media i denne uge en helt ny streamingtjeneste som erstatning for de fysiske DVD?er, der er en populær gave hos medievirksomhedens ugebladslæsere.
Allers nye streamingtjeneste er i første omgang et pilotprojekt, der er tilgængelig via www.seoghoer.dk og www.udeoghjemme.dk. Formålet er, at teste markedsførings- og bladsalgseffekten når den fysiske DVD udskiftes med en online VOD-version, der giver læserne større valgfrihed til langt lavere produktionsomkostninger.
?Vi lancerer løbende nye marketinginitiativer, som kan markedsføre vores udgivelser og løfte bladsalget. Med streamingtjenesten har vi fundet en løsning, som giver vores læsere mere værdi i form af valgfrihed og fleksibilitet, vores produktionsomkostninger bliver betydeligt lavere, og så fungerer kampagnen på tværs af brands. Samtidigt imødekommer vi læsernes ønsker om at tilgå medieindhold på smartphones, tablets og computere ? hvor som helst og når som helst,? fortæller Vibeke Wolfsberg, bladsalg & marketingdirektør i Aller Media.
Aller Media vil efterfølgende evaluere på det nye markedsføringstiltag for at vurdere om streamingtjenesten fremadrettet bliver en del af marketingmikset.
Annonce: