Beosound 8 – En sand bestseller
For første gang i Bang & Olufsens historie har et audioprodukt solgt over 25.000 eksemplarer i løbet af de første seks måneder, hvilket gør det til en sand bestseller.
BeoSound 8 byder på unikt design og en intuitiv brugergrænseflade, og så er den også en af de få højttalerdocks til Apple-produkter, som understøtter iPaden, siger Product Manager Rie Kold Pripsø fra Bang & Olufsen.
Der er solgt over 20 millioner iPads verden over, så der er masser af potentiale for at øge salget af BeoSound 8. Vi tror på, der venter os en større bid af æblet i fremtiden, fortæller Rie Kold Pripsø.
Bang & Olufsen forventer, at BeoSound 8 får stor succes på det kinesiske marked. Salget har allerede været imponerende på mange af virksomhedens primære markeder, men ikke overraskende har BeoSound 8 opnået den største succes og de højeste salgstal i Apple-hjemlandet USA.
Positive anmeldelser
De mange positive anmeldelser, BeoSound 8 har fået i de internationale hi-fi-magasiner, har naturligvis også hjulpet salget på vej. Især roses BeoSound 8 for det iøjnefaldende design, den krystalklare lyd og den kærkomne kompatibilitet med iPaden.
Som eksempel kan nævnes redaktøren på det prestigefyldte tyske lydmagasin Audio, der konkluderer: BeoSound 8 er netop luksus på den ultimative måde: Du har ikke brug for den, men du vil gerne have den.
Kilde: Pressemeddelse Bang & Olufsen