Om RSA?s instruktører Greg Fay – Som tidligere medredaktør på både iD og The Face magasinerne har Fay instrueret musikvideoer for bl.a. Lily Allan, Oasis og The Streets, og har arbejdet for kommercielle kunder som Reebok, Orange, British Airways og Yellow Pages. I 2005 skrev og instruerede han sin første kortfilm, ?Last Trip to Cardiff?, hvilket førte til, at han blev en del af produktionsselskabet Partizan Films. Han tilsluttede sig RSA i 2008 og har lavet flere reklamer for blandt andre The Guardian, Asda og Vodafone. I februar 2010 indspiller Greg Fay et pilotprojekt for en BBC Wales komedieserie kaldet ?Dappers?.
Jake Scott – Scott slog igennem som instruktør med REM?s musikvideo ?Everybody Hurts?, der vandt flere MTV Awards, en Grammynominering og en plads i MVPA Hall of Fame i 2005. Han har også instrueret videoer for U2, No Doubt, Radiohead, Smashing Pumpkins, The Strokes og George Michael og har to videoer på ?MTV 100 Best Videos of All Time?. I 2003 vandt Scott en Emmy for bedste reklame, tre AICP Awards-priser og en Andy for hans arbejde på Nike?s ?Move?. I 2005 vandt Scott en Sølvløve i Cannes for hans arbejde med Adidas, som han også modtog to CLiOs for. Scott var nomineret til en Grammy for bedste musikvideo for instruktionen af George Michaels ?Flawless? og modtog tre AICP priser for hans arbejde med Nike?s ?Magnet?. I 2008 sikrede hans arbejde for HBO?s ?Voyeur? en Grand Prix og en Cyberløve i Cannes. Scott har for nyligt afsluttet sin anden film, ?Welcome to the Rileys?, hvor Kristen Stewart, James Gandolfini og den Oscarnominerede Melissa Leo medvirker. Filmen er netop blevet vist på dette års Sundance Film Festival.
Carl Erik Rinsch – Som 14-årig fik Rinsch sin første film vist på både New York- og Tulleride Film Festival. Siden da har han arbejdet som fotojournalist for Rolling Stone Magazine og har nu som instruktør bl.a. modtaget D&AD/Campaign Screen Award for bedste nye instruktør. Rinsch? arbejde inkluderer visuelt imponerende og uforglemmelige reklamer for blandt andre BMW, Earthlink, Sprite og SciFi Channel.
Johnny Hardstaff – Hardstaffs mest kendte arbejde er de provokerende kortfilm, ?History of Gaming? og ?Future of Gaming?. Hardstaff har også kreeret den kendte eksperimenterende musikvideo ?Like Spinning Plates? for Radiohead og står bag en stribe innovative reklamefilm for en række førende brands.
Hi-Sim – Pseudonym for instruktørduoen Chris Hawkes og Cheun Hung Tsang. Deres arbejde består af live action og computergenerede billeder. De var for nyligt med i Boards Magazine på en top 20 liste over instruktører, der er værd at holde øje med. De har instrueret kommercielle projekter for brands som Adidas, Stella McCartney og Bacardi.
|