Når det går galt på TDC TV, berører det ofte mange kunder, og dagens fejl er ingen undtagelse.
TDC’s IP-TV, altså TV-signaler via bredbånd, kan være noget af en prøvelse for kunderne. Især dem som har valgt den løsning, som eneste adgang til TV-signaler i hjemmet. Og det har de fleste sikkert, for det er ikke helt billigt at abonnere på.
I dag lød meldingen: “Alle TDC TV – kunder kan opleve udfald på samtlige kanaler.”
Frustrerede kunder
Med mere end 100.000 abonnenter, der er TDC TV en af de store udbydere af TV-signaler herhjemme. Større end eksempelvis Boxer.
Så mange danske hjem berøres af disse landsdækkende problemer, som efterhånden er hyppigt forekommende på TDC TV.
Udover generne ved nedbrudene, så er kunderne også generet af de meget lange tider der opleves på selve afhjælpningen af problemerne. På de store nedbrud er der ikke tale om 15 minutter, 30 minutter eller måske en time. Når det går galt for TDC TV, så har det været med op mod både halve og hele døgn, inden systemerne er 100% oppe og køre igen.
Problem opstået kl. 10:15, løst igen kl. 16:48, lød meldingen i dag.
Fejl årsag: “Netværksproblemer”