Zaptor TV fra Cannes
Den måske afgørende VM-kvalifikationskamp i fodbold mod Sverige vises den 6. juni for de digitale kunder på Zaptor Tv. Men inden da inviterer Zaptor Tv til at være med helt inde på den røde løber, når filmstjernerne indtager Cannes til verdens mest berømte filmfestival.
Der venter nemlig Stofa-kunder med Zaptor Tv 12 dage med daglige nyheder fra verdens mest berømte filmfestival i Cannes. Stofa har indgået en aftale om daglig levering af fire minutters tv med alt det bedste fra festivalen i det sydfranske.
Det betyder de hotteste premierer, de flotte kjoler på den røde løber og interviews med de store navne på årets festival, hvor aldeles prominente navne endnu engang skal kæmpe om Den gyldne palme år 2009. ?Los Abrazos Rotos? af Pedro Almodóvar, ?Das Weisse Band? af Michael Haneke
?Looking for Eric? af Ken Loach, ?Taking Woodstock? af Ang Lee, ?Inglorious Basterds? af Quentin Tarantino og ?Antichrist? af Lars von Trier.
Sælger oplevelser
Lars von Triers “Antichrist” er som bekendt inviteret med i hovedkonkurrencen og det til et dobbelt jubilæum. Trier har haft film med 10 gange – første gang for 25 år siden med “Forbrydelsens element”.
Der er altså basis for alle tiders festival ? og en festival, hvor Zaptor Tv nu byder på et eksklusivt dagligt skud film og stjerner fra Cannes Film Festival.
“Med Zaptor sælger vi oplevelser ? og her har vi en rigtig film-oplevelse, som vi glæder os til at dele med Zaptor-folket”, siger programredaktør på Zaptor Tv, Martin Sandvad.
Zaptor Tv kan ses af alle Stofas digitale kunder ? og også på en række af de analoge antenneanlæg, hvor Zaptor Tv er lagt ud på antenneforeningernes info-kanal. Zaptor tv indeholder vejledning i at få det bedste ud af Zaptorboksen samt film-trailere og programpræsentationer.
Zaptor Tv når dermed ud til 100.000 husstande.