YouSee vil med det ny slogan sætte fokus på at de er en leverandør hvor man får mere med.
YouSee har valgt et nyt slogan til den fremtidige markedsføring.
Den nye ‘brand position’ er ikke en enkeltstående kampagne, men en helt ny strategi, fortæller marketingdirektør.
YouSee vil nemlig gerne sætte fokus på at hos dem får man mere med i “pakken”. Mere mobildækning, mere underholdning, mere musik og nu også mere eksklusivt indhold og unikke oplevelser.
“Vi ønsker at skabe rammerne for det bedste digitale liv og den fedeste underholdningsoplevelse. Blandt andet ved at samle al underholdning ét sted, ved at give adgang til streamingtjenester og lejefilm direkte på tv’et, ved at give Danmarks bedste mobilnetværk, en online sikkerhedspakke og millioner af musiknumre samlet i vores musik-app”, fortæller Carsten Elmose, marketingdirektør i YouSee.
Flere tilbud til eksisterende kunder
‘Få mere med’ handler ikke kun om at lokke nye kunder til, men om at gøre mere for de nuværende kunder, som får unikke oplevelser, digitale fordele og eksklusivt indhold.
“Et konkret eksempel på dette er YouSee More, som vi lancerede for kort tid siden. Her får vores kunder et fleksibelt fordelsunivers, hvor de kan vælge de digitale fordele, der passer dem bedst, På den måde giver vi vores mest loyale kunder fleksible løsninger, der støtter op om deres digitale liv”, fortæller Carsten Elmose og han slutter:
”Et andet eksempel er YouSee Live-koncerterne, vores mange mindre akustiske koncerter samt ikke mindst al den underholdning, som vi kommer til at tilbyde eksklusivt til vores kunder”.