Streamingtjenesten TV 2 PLAY er klar med et billigere abonnement der er delvist reklamefinansieret.
TV 2 PLAY er klar med nye abonnementer hvor streamingen kan fås til en billigere pris, mod at se en kort reklameblok før hver udsendelse starter.
“Når vi lancerer TV 2 PLAY med reklamer, er det efter et meget omfattende analysearbejde, hvor vi kan se, at der både er et marked med nye brugere, der gerne vil købe et billigere abonnement med reklamer, og ikke mindst annoncører, der kan se værdien i at målrette deres kampagner til helt specifikke segmenter i sammenhæng med dansk kvalitetsindhold”, fortæller TV 2s salgsdirektør for TV 2 Betalings-tv, Stig Møller Christensen, og fortsætter:
“Med de nye produkter, der giver brugerne flere pakker at vælge imellem, regner vi med at kunne udvide målgruppen for TV 2 PLAY yderligere, og ambitionen er, at de nye pakker bliver en ny vækstmotor for TV 2 PLAY”.
Der er 2 nye abonnementer:
- ’Hele pakken med reklamer’
- ’Basispakken med reklamer’
Begge er 30 kr. billigere, end de tilsvarende abonnementer uden reklamer. Det vil ikke være muligt at spole henover reklamerne.
Der vil ikke være reklamer på on demand-indholdet foran børneindhold, velgørenhedsshows og kortere videoklip.
Pris og tilgængelighed
- Hele pakken koster kr. 99/måned med reklamer og kr. 129/måned uden. Den indeholder on demand indhold og ‘TV 2’-kanalerne live.
- Basispakken koster kr. 39/måned med reklamer og kr. 69/måned uden. Den indeholder on demand.
De nye abonnementer er tilgængelige nu, se mere på play.tv2.dk