Mange kunder hos YouSee oplevede mandag at miste deres adgang til YouSee Musik.
Mange kunder med en bredbåndsforbindelse hos YouSee, med adgang til musiktjenesten YouSee Musik, oplevede i dag at blive smidt på porten.
YouSee kundeservice har måttet besvare mange henvendelser via deres Facebook side, hvor kunder klager over at have mistet adgangen til YouSee Musik, selvom tjenesten er en del af deres abonnement.
“Her til aften kan jeg ikke logge på YouSee musik app. Det til trods for at jeg har både 2 mobil abonnementer og bredbånd hos jer. Hvordan kan det være?”, lyder det fra Inger Kolind til YouSee på Facebook.
“Mangler mit login til musik via mit bredbånd, hvad er der sket med det?”, skriver Claus Weichel, og sådan fortsætter det.
Ganske mange YouSee-kunder ser ud til at have mistet adgangen til YouSee Musik i dag, og det lader til at være som følge af en oprydning hos YouSee.
YouSee: Vi har ryddet op
“Vi har kørt en form for en oprydnings-opdatering i systemet, hvor rettighederne er blevet opdateret i systemet, i forhold til abonnementer som skulle have og ikke skulle have adgang til YouSee Musik”, fortæller YouSee på Facebook.
Men de vil ikke udelukke at kunder er blevet smidt på porten ved en fejl, og opfordrer til at henvende sig til YouSee kundeservice hvis der ikke længere er adgang til YouSee Musik, selvom det burde være inkluderet i det eller de abonnementer der er i husstanden.