Hiper har nået de første 10.000 bredbåndskunder, på internet uden tv.
Hvor mange teleselskaber og tv-distributører gerne vil sælge samlepakker med bredbånd+tv, så går Hiper den modsatte vej – sælger bredbånd uden tv.
Hiper startede op i 1. kvartal i år og har nu rundet de første 10.000 bredbåndskunder.
“Vi har ramt helt rigtigt, for størstedelen af vores kunder er tilsluttet via fiber eller kabel-tv nettet”, fortæller den glade Hiper-direktør, Stig Myken.
Hiper har slået sig op på at kunne levere bredbånd over både fiber, kabel-tv og telefonlinjer, som et “rent” produkt uden tillægstjenester.
“I Hiper er vi blevet positivt overraskede over hvor mange, der helst vil købe bredbånd og underholdning hver for sig”, fortæller Stig Myken, og slutter:
“Det giver os blod på tanden, og vi vil stræbe efter at komme med på endnu flere fibernet og kabel-tv net, når mulighederne byder sig”.