YouSee er klar til at håndtere kunder der oplever “serialnumber not found” på ny tv-boks.
Efter en skæv start på lanceringen af den ny YouSee boks, hvor kunder har oplevet ikke at kunne tage den nye tv-boks i brug, der melder YouSee sig nu klar til at klare fejlene.
Det har været en uge med IT-problemer hos YouSee og det har forsinket fejlrettelserne for kunder der har lejet den nye YouSee-boks som udkom i mandags. Men nu er der lys for enden af tunellen.
Så oplever du fortsat meddelelsen “serialnumber not found” når den nye tv-boks forsøges taget i brug, så står YouSee kundeservice nu klar til at hjælpe med at få boksen online.
YouSee skriver nu på deres hjemmeside:
Ser du teksten Serialnumber not found på tv-boksen, skal du blot kontakte vores kundeservice på 70 70 40 40 for at få aktiveret din tv-boks . |
Se også
Anmeldelse af ny YouSee tv-boks
Dette kan den nye YouSee boks ikke (endnu)